REMA 1000 AquaCamp

Sommertilbud til alle vandglade børn.
Fra onsdag den 9. august og til fredag den 11. august tilbyder vi i Fladså Svømmeklub 3 "vandvittige" dage for børn i alderen 6-13 år. REMA 1000 AquaCamp, som vores sommertilbud hedder, forløber over de 3 dage i uge 32, fra 08.00 - 15.00.

Fokus på både leg og livredning
De 3 dage er fyldt med masser af aktiviteter både på land, som i vand. Udover at svømme, dykke, lære udspring og mange andre sjove vandaktiviteter, så er der også aktiviteter på landjorden i løbet af dagen.
Vi starter hver dag med morgenmad fra 08.00 til 08.45 og slutter hver dag med frugt og saftevand. Madpakken til frokosten skal barnet selv have med.

Vores REMA 1000 AquaCamp ledes af et team på 3 instruktører og 5 hjælpere.

Vi håber du har lyst til at være med.

Vi afholder REMA 1000 AquaCamp i samarbejde med Dansk Svømmeunion, der har udviklet konceptet takket være støtte fra REMA 1000 og Trygfonden.

Mange sommerhilsner fra Fladså Svømmeklub

Følg med